Of bekijk hier de veelgestelde vragen

Klacht

Is het voorgekomen dat je door ons niet terug wordt gebeld of lang moet wachten op het antwoord op je vraag? Soms gaat het wel eens mis.

In dat geval kun je bij ons een klacht indienen. Hieronder leggen we je uit hoe je dat kunt doen.

Hoe kan je een klacht melden?

Ben je niet tevreden over de manier waarop een medewerker van Fijnder je behandelt? Je kunt dit aan ons melden door het klachtenformulier in te vullen. Het klachtenformulier kun je digitaal invullen of met de post versturen. Je mag het formulier ook bij ons afgeven.

Ik wil het formulier digitaal invullen

Klik hier om naar het digitale klachtenformulier te gaan.

Ik wil het formulier opsturen

Klik hier om het formulier te downloaden en te printen. Als je het formulier hebt ingevuld, mag je het opsturen naar:

Fijnder
Postbus 109
7140 AC Groenlo

Ik wil het formulier afgeven

Klik hier om het formulier te downloaden en te printen. Als je het formulier hebt ingevuld, mag je het afgeven bij Fijnder.

Het adres van Fijnder is:

Batterij 10-12
7141 JL Groenlo

Wat gebeurt er als je een klacht hebt gemeld?

Als we een klacht ontvangen, gaan we direct aan de slag. Een teamleider van Fijnder neemt binnen 5 werkdagen contact met je op en gaat met je in gesprek. Samen zoeken we naar een oplossing. Ben je dan alsnog niet tevreden over de manier waarop je klacht is behandeld? Dan kun je dit melden bij de Nationale Ombudsman.